KOSZMARNA OBSŁUGA KLIENTA!!! Nie poinformowano nas, że w przypadku zmiany lotniska docelowego (lot był do Madrytu, z przesiadką w Amsterdamie), jeśli postanowimy zakończyć podróż w Amsterdamie to by odzyskać bagaż rejestrowany trzeba będzie dopłacić prawie 300 euro! Kilka różnych osób dzwoniło na infolinię by się tego dokładnie dowiedzieć, za każdym razem potwierdzano, że nie będzie opłat dodatkowych - jakaż to byłą fatalna niespodzianka po 1,5 miesiącu podróży i z pustkami w portfelach!!! Na reklamacje nawet nie odpowiedziano.
Punktualność, dobry serwis, przyjazna i pomocna obłsuga. Nowa flota i dobrze zgrane przesiadki na krótkich i dłuższych trasach.
Przesiadki w głównym hubie w Amsterdamie świetnie zorganizowane.
Na długich trasach w niektórych samolotach mało miejsca (B772) w klasie ekonomicznej. Brak bagażu na trasach europejskich bez członkostwa w programie milowym.
Bardzo przyjemne wrażenia. Lot do Bangkoku Boeing 772 z bardzo dużą przestrzenią na nogi, zapewnia komforty sen. Serwis pokładowy również na dobrym poziomie.
System rozrywki mało rozbudowany, niewielkie monitory.
Nieuprzejmy personel, problemy z cateringiem pokładowym jak np. kończące się dania z kurczakiem; konieczność przepakowywania bagażu przez 200 g nadbagażu
Przesiadki w głównym hubie w Amsterdamie świetnie zorganizowane.
kanapka i napoje gratis